He enviat la demanda i la documentació, tot per Ejusticia però ara el jutjat em demana que aporti la demanda, la documentació i les còpies presencialment al Jutjat. No porto judicis i no estic al dia del procediment laboral però pensava que si presentes la demanda per via telemática, tot era per via telemática.
Potser no ho vaig fer bé i per això em demanen la documentació presencialment. Com puc veure el contingut del què he presentat?
Gràcies per el vostre ajut.
COM VEURE EL CONTINGUT DE LA DEMANDA
-
- Mar Maestre
- Contactar:
Re: COM VEURE EL CONTINGUT DE LA DEMANDA
Hola,
Busca a demandes presentadas per data o busques totes. Al costat et sortirà un pdf ón podràs veure lo presentat. Se totes maneres, tu has de tenir la documentació original que vas escanejar. Fes tantes còpies com parts hi ha al procediment, més la original pel jutjat. Ho has de portar quant t.avisin per email que ja te assignat número d’autos, si no, no t’ho agafen. Recorda que una còpia segellada ha de ser per tu.
Espero haber-te ajudat.
En les demandes, encara q siguin telemàtiques en la presentació, s’ha d’aportar en paper. Alguns escrits voluminosos o amb moltes parts, també t’ho fan portar, però casos puntuals.
Busca a demandes presentadas per data o busques totes. Al costat et sortirà un pdf ón podràs veure lo presentat. Se totes maneres, tu has de tenir la documentació original que vas escanejar. Fes tantes còpies com parts hi ha al procediment, més la original pel jutjat. Ho has de portar quant t.avisin per email que ja te assignat número d’autos, si no, no t’ho agafen. Recorda que una còpia segellada ha de ser per tu.
Espero haber-te ajudat.
En les demandes, encara q siguin telemàtiques en la presentació, s’ha d’aportar en paper. Alguns escrits voluminosos o amb moltes parts, també t’ho fan portar, però casos puntuals.
-
És una incongruencia presentar tot per via telemática i que, a més, ho hagis de presentar en paper.
Moltes gràcies per les tevés respostes
Moltes gràcies per les tevés respostes
- Mar Maestre
- Contactar:
Totalment d’acord. Però si no fem les còpies nosaltres, les han de fer ells per donar el trasllat a les parts, i volen PAPER CERO, però per ells.
Quan acabin d'implementar tot el sistema de paper "0" i el Noticat a tots els jutgats de Catalunya i a tots els col·lectius treuràn lo de portar les copies. Però això encara pot trigar uns anyets.
Jacinto Solanas
Res. Informático
Col·legi de Graduats Socials de Barcelona
Res. Informático
Col·legi de Graduats Socials de Barcelona
- Mar Maestre
- Contactar:
Si, i tant! Ja és molt lo adelantat